زهرا و امیر علیزهرا و امیر علی، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره
از آغاز زندگیمون از آغاز زندگیمون ، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره

شاهزاده قلبم

اتمام کلاس پنجم

1402/3/7 11:49
نویسنده : سمیه
220 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام و یک خدا قوت عالی به عزیزانم 

امسال با سال های قبل متفاوت بود چون از ابتدای سال تحصیلی با پیشنهاد همکارام سعی کردم که شماها بیشتر در درس خواندن مستقل باشید . روزهای اول سال خیلی نگران بودید که نتوانید بدون من درس بخوانید حتی امیرعلی می گفت مامان یعنی ریاضی هم با ما کار نمی کنی؟ ولی دورا دور حواسم کاملا به شماها بود که چقد سعی می کردید در درسهایتان موفق باشید و این برای من مهم تر از نمره آوردن بود خیلی بهتون افتخار می کنم که یک سال تحصیلی را توانستید با تلاش خودتون موفق شوید عزیزانم امسال هم تمام شد و یک پله دیگر بالاتر رفتید . منو پدرتون خیلی به آرامش رسیدیم و تازه داریم نفس می کشیم بزرگ شدید و در کارها خیلی وابسته ما نیستید بعضی وقتها به هر بهانه ایی بغلتون می کنم هنوز در بغلم جا می شوید کلی می بوسمتون و هر از گاهی تلنگری به خودم می زنم که  انگار دفعه دیگر در بغلم جا نمی شوید و نمی توانم به این راحتی ببوسمتون دلتنگ می شوم ولی نمی گذارم که دلتنگی فردا ، امروزم را بر باد دهد باز می بوسمتون 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)