زهرا و امیر علیزهرا و امیر علی، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره
از آغاز زندگیمون از آغاز زندگیمون ، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

شاهزاده قلبم

بدون عنوان

1390/6/6 11:43
نویسنده : سمیه
208 بازدید
اشتراک گذاری

خبر خبر خبر

این دفعه خبره خیلی داغتره داغ داغ

من سه هفته پیش تحت نظر دکتر قرار گرفتم توی این مدت خیلی کمر درد و پهلو درد داشتم و وقتی به دکتر گفتم اون گفت که این دردها رو باید ماههای 5 یا 6 بگیرم نه الان ، خلاصه بهم گفت که برم برای سونوگرافی وقتی روی تخت قرار گرفتم و دکتر چک کرد گفت که عزیزم شما صاحب دو قلو هستید وای باورم نمی شد بهش گفتم خانم دکتر تو رو خدا دوباره بررسی کنید و اون دوباره بررسی کرد و گفت صد در صد دو قلو هستند و باز با تائید گفت که دو قلو هستش خانم کتر خیلی خوشحال بود نمی دونم چرا ، علاوه بر خانم دکتر دو نفر دکتر دیگه هم داخل اتاق بودند اونا با صدای خانم دکتر سریع اومدند و گفتند که بزارید ما هم نگاه کنیم وقتی به مانیتور نگاه کردند می گفتند که چقدر قشنگ قرار گرفتند من باورم نمی شد اولش خیلی ناراحت شدم اخه من سرکار میرم بعدش دکتر بهم گفت که بیا تو صفحه مانیتور اونا رو ببین وقتی اونا رو دیدم دلم خیلی آروم گرفت قدرت خدا ، خدایا شکرت بعد یکی از دکترا سریع به سالن انتظار رفته گفته بود که همراه این خانم کی هست مامانم که همراهم بود سریع خودش رسوند بعد خانم دکتره بهش گفته بود که یک خبر خوشحالی دختر خانمتون دوقلو دارن وای مامانم خیلی خوشحال شد خیلی باورم نمی شد شاید به خاطر اینکه خودش دوقلو بوده اینقدر خوشحال شده خلاصه مامانم به همه زنگ زد اول به شوهرم که خیلی خوشحال شده بود بعدشم به خانواده شوهرم خبر داد خانواده شوهرم چون شب همه اونجا دعوت بودیم خیلی سر و صدا خوشحالی کردن خلاصه همه از وجود این دو نعمت خدادادی خوشحال شدند عزیزانم ما از بودن شماها خیلی خوشحالیم امیداوریم که هر دوتاتون سالم بمونین بابایی می گه دیگه برام فرقی نمی کنه هر دو تاشون خیلی برام عزیزن و خیلی انتظار اون روز رو می کشیم که شما پا به دنیا بزارین خیلی دوستون داریم عزیزانم زندگی من و بابایی با اومدن شماها شیرین و شیرینتر می شه دوستون دارم خیلی زیاد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان آرین
6 شهریور 90 13:11
هوووووووورااااااااااااااااا خیلی مبارکه ایشالا هر سه تاتون سلامت باشین
مامان آینده تا 7 ماه دیگه
28 مهر 90 11:34
سلام عزیزم مبارکه دوقولو هات منم خیلی دوقلو دوست دارم من الان یک ماهو نیم باردارم شما از چند ماهگیت گفتن دوقلو بارداری؟ میدونی من اصلا شکم نداشتم ولی حالا شکمم بزرگ شده همه میگن بیشتر از یک ماهو نیم بارداری نمیدونم حالا ولی اگه امکان داره بگو چند وقتت بود که دکتر بهت گفت
مامان آینده تا 7 ماه دیگه
28 مهر 90 11:41
راستی اگه میشه جوابم رو تو سایت خودم بدید ممنون