زهرا و امیر علیزهرا و امیر علی، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره
از آغاز زندگیمون از آغاز زندگیمون ، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

شاهزاده قلبم

خواب

1390/4/16 7:59
نویسنده : سمیه
265 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم

نمی دونم اونجا بهت خوش می گذره یا نه ؟ البته عزیزم من از دیشب دیگه تمرین خواب رو انجام دادم خیلی سخت بود آخه این پهلو به اون پهلو شدن حتما" باید بشینی و بعد این طرف و اون طرف بشی ولی من هر بار که بلند شدم صلوات فرستادم و به خاطر تو تحمل می کنم مامانی این شب ها بابایی خوابش نمی بره نمی دونم تو فکر چی هست حتما" تو فکر تو وروجک . عزیزم دوست دارم قد ستاره های آسمون بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

rahelehazadi
19 مرداد 90 9:55
سلام عزیزم خیلی خوشحال شدم بالاخره مامانی شدی باورکن وقتی نوشته ها رو خوندم دلم می خواست داد بزنم امیدوارم یک نی نی توپول موپول سالم گیرت بیاد یادت نره شبها اگه بلند شدی ترو خدا بهش بگو برام دعا کنه .