زهرا و امیر علیزهرا و امیر علی، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره
از آغاز زندگیمون از آغاز زندگیمون ، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

شاهزاده قلبم

تعيين جنسيت

1390/7/10 9:08
نویسنده : سمیه
325 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيزان دلم امير علي و زهرا جان

خوبين ؟ روز دوشنبه عصر 4/7/90 وقت دكتر داشتم از اونجايي كه توي اين ماه قرار شد جنسيت عزيزانم رو بگن همه منتظر بودن هم از خانواده پدري و هم از خانواده مادري . باباتون نذاشت كسي همراه ما به مطب بياد و خودش با وجود اينكه خيلي خسته بود همراه من اومد وقتي وارد اتاق دكتر شدم منو معاينه كرد و گفت كه كيسه آب شما ها از هم جدا هست و خدا رو شكر هر دو تون سالم هستين بند نافتون هم اصلا" بهم گره نخورده خلاصه من منتظر بودم كه جنسيت شماها رو بهم بگه خلاصه همه چي گفت تا رسيد به جنسيت همين كه مي خواست بگه موقع اذان مغرب بود و صداي الله اكبر بلند شد همونجا از خدا خواستم كه الان همون چيزي كه د لم مي خواد بهم بگه كه نهايتا" گفت يك دختر و يك پسر واي خيلي خوشحال شدم  گفت كه بالايي سمت راست پسرمه كه ضربان قلبش هم بيشتر مي زنه و پائيني دخترمه كه ضربان قلبش يخورده كمتر مي زنه بعد از توي اتاق دكتر اومدم بيرون و ديدم باباتون همين جوري منتظره بهش گفتم يالله مشت لق بده خلاصه خبر رو بهش دادم اونم خيلي خوشحال شد خيلي، بعد همه فهميدن واي كه اون شب چه غوغايي به پا شد همه خوشحال شدن چون من حالم توي اين هفته اصلا" خوب نبود همش خونه عزیز جون بودم  تا اينكه خوب شدم دوستون دارم الهي كه هر چه زودتر اين روزها بگذره و به موعد زايمان برسم و شماها را با تمام وجود در آغوش بگيرم اين روزها خيلي درد دارم خيلي اخه مي خواهين جا باز كنين هي فشار بهم ميارين اشكالي نداره شماها بزرگتر بشين منم زجر بكشم اشكالي نداره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)