زهرا و امیر علیزهرا و امیر علی، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره
از آغاز زندگیمون از آغاز زندگیمون ، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

شاهزاده قلبم

خواب دیدن زهرا

1394/2/21 8:19
نویسنده : سمیه
324 بازدید
اشتراک گذاری

گلهای قشنگم سلام

می خوام یک اتفاق قشنگی رو براتون تعریف کنم امروز صبح تقریبا" ساعت 6 بود که با صدای گریه زهرا بیدار شدیم

عزیزم زهرا می گفت : پسته پسته می خوام

منم که گیج خواب بودم بهش گفتم بیا مامان کتاب قصه هات توی کمدته

اونم می گفت نه پسته می خوام

بعد بلند شد توی رختخوابش نشست یک نگاهی به امیر علی کرد بعد محکم زد توی گوش امیر علی

بمیرم من، امیر علی هم از خواب پرید و وحشت زده گریه می کرد

بابایی هم امیر علی رو بغل کردو ارومش می کرد منم همین جور که چشام باز مونده بود زهرا رو بغل کردم گفتم مامانی برای چی زدی تو گوش امیرعلی ،

گفت : امیر علی پسته هامو برداشته بود

بله عزیزانم ، زهرا خانم خواب دیده بود که پسته داره و امیر علی پسته هاشو برداشته به خاطر همین تو بیداری امیر علی رو زد

وقتی که خواب از سرمون پرید کلی با بابایی خندیدیم بعدش برای همکارام تعریف کردم اونها هم می گفتن چه فیلمی دارین شماها

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
4 تیر 94 2:38
الهی فدای امیرعلی معصومم بشم . آش نخورده و دهن سوخته