زهرا و امیر علیزهرا و امیر علی، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره
از آغاز زندگیمون از آغاز زندگیمون ، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره

شاهزاده قلبم

کلاس سوم

1399/7/1 9:41
نویسنده : سمیه
155 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به گلهای قشنگم 

امروز اول مهرماه هست و طبق سالهای قبل شروع مدرسه ، ولی ایندفعه بخاطر کرونا مدرسه از 15 شهریورماه 1399 شروع شد که باز هم به صورت مجازی می باشد عزیزانم امسال وارد کلاس سوم شدید و یک پله دیگر به بالا رفتید این روزها درگیر درس و مشق هستید سعی می کنم که خیلی به شماها فشار نیارم چون روحیه با نشاط شما ارزشش از همه چی دنیا برام بالاتره امسال با هم سعی می کنیم که یک خاطره خوبی از کلاس سوم را داشته باشیم چون در اصل معلم شما عزیزانم خودم هستم و  امسال با سالهای دیگر متفاوت خواهیم بود از خداوند بزرگ برایتان بهترین ارزوها را دارم دوستون دارم عشقهای مامانی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)