زهرا و امیر علیزهرا و امیر علی، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره
از آغاز زندگیمون از آغاز زندگیمون ، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره

شاهزاده قلبم

دیدار

1390/3/2 10:18
نویسنده : سمیه
240 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم

دیروز صبح عزیزجون  به اداره اومد وای که چقدر از دیدنش خوشحال شدم انگار دنیا رو بهم دادن عزیزجون دلش برام خیلی تنگ شده بود تا از در اتاق داخل اومد منو توی بغلش گرفت و اشک در چشماش جمع شد و مدام منو می بوسید بعد با هم دوتایی به محوطه بیرون رفتیم محوطه اداره ما خیلی قشنگه پر از درخت و گلهای رنگارنگ بعد عزیزجون از من عکس گرفت هی بهم میگفت برو کنار این گل برو کنار اون گل تازه دیدم مادر بودن خیلی لذت بخش حتی با این که من بزرگ شدم و برای خودم تشکیل زندگی دادم ولی برای مامانم هنوز اون دختر کوچولوی شیطون هستم ماما جون خیلی دوست دارم امیدوارم همیشه زنده باشی راستی عزیزجون خیلی منتظر اومدنت هست

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)