زهرا و امیر علیزهرا و امیر علی، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره
از آغاز زندگیمون از آغاز زندگیمون ، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

شاهزاده قلبم

بدون عنوان

1392/9/24 12:56
نویسنده : سمیه
136 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به نازنيناي وجودم

عزيزاي دلم ، از موقعي كه ياد گرفتين براي جيش كردن بايد بريد توي حمام و از توي حياط بايد رد بشيد دلتون نمياد بيائيد داخل ، و هر يك دقيقه يكبار هي مي گيد جيش ، جيش كه من شماها رو ببرم توي حياط ، من هم از كمر داغون شدم هي شماها رو بايد بلند كنم ، اما ديشب چون هوا ابري بود شماها وقتي ميومديد توي حياط ، به آسمون نگاه مي كردين و ميگفتين ماه ، ماه ، اما وقتي ماه پشت ابر مي رفت با ذوق به اسمون نگاه ميكردين و دوباره وقتي ماه رو مي ديد كلي مي خنديد دست مي زديد و هي مي گفتيد ماه، ماه

شماها خودتون ماه شب چهارده هستين ( بهترين حالت ماه) الهي من قربون قد و بالاتون برم  

ديشب مامان جون (بابايي) خونمون اومد شماها اولش ذوق كردين اما بعد امير علي هي طرفش مي رفت و پنجيرش مي گرفت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

mina
8 دی 92 9:02
سلام مامان مهربان با ارزوی سلامتی برای شما و خانواده مدت چندسالی است پسرم لب به برنج خورشت میوه هیچ و هیچ نمی زندفقط نان و بیسکویت الان هم مریض شده و اسم گرفته بخاطر الرژی به همین بیسکویتها و ... اصلا حاضر نیست لب به غذا بزند و امتحان کند شما را به خدا برای پسرم دعاکنیدو هر تعداد می توانید صلوات بفرستیدو من هرجا توانستم نذر کردم این بار نذر صلوات اما میخواهم از زبان شماها باشد امیدوارم با صلواتهای شما حاجتم را بگیرم و یک روز را می بینم که پسرم قاشق بدست گرفته و کنار ما غذا می خورد. دوستتون دارم متشکرم.