زهرا و امیر علیزهرا و امیر علی، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره
از آغاز زندگیمون از آغاز زندگیمون ، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره

شاهزاده قلبم

خبر خوش

1390/4/12 11:07
نویسنده : سمیه
259 بازدید
اشتراک گذاری

آهای، آهای،  خبر خبر ؟ نی نی دارم نی نی دارم

بالاخره منم مامان شدم روز مبعث حضرت رسول اکرم (ص) از بی بی چک استفاده کردم جوابش مثبت شد سریع رفتم به دکتر نشون دادم اون بهم تبریک گفت وای دل تو دلم نبود تا اینکه به جوادم گفتم اون خوشحالیش رو خیلی نشون نداد گفت شاید اشتباه باشه تا اینکه دیروز ظهر جواب آزمایش خون رو گرفتم بله مثبت بود وای چقدر خوشحال شدم هم من و هم عزیزم و وقتی خبر قطعی رو بهش دادم حالا ما سه نفره شدیم یک خانواده سه نفره که نی نی مون بلاخره خدا رو راضی کرد تا پا به شکم مامانش بزاره خدا رو شکر خدا رو شکر big-animated Smileyخیلی خوشحالم امیدوارم که همه مامانهای منتظری یک روزی مثل من خوشحال بشن ما خبر رو سریع به خانواده ها اعلام کردیم همه خوشحال و غافلگیر شدن . ایشاء الله که عزیزم سالم و صالح و عاقبت به خیر باشه دوست دارم مامانییییییییییییییییییییییییییییییی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان نرگس
12 تیر 90 11:18
مبارک باشه.به سلامتی انشالله 9ماه بگذره و نی نی رو بغل بگیری
نی نی توپولی
15 تیر 90 16:15
مبارکه عباس! ای صبر و قرار بی قراران امّید دل امیدواران دانی که گر از عطش بمیرم یک قطره ز دیگری نگیرم ساغر نزنم ز دست هر کس من دست تو می شناسم و بس روزی من از خزانه ی توست دل، سائل آستانه ی توست امشب ز تو بار عام خواهم دیدار تو و امام خواهم