زهرا و امیر علیزهرا و امیر علی، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره
از آغاز زندگیمون از آغاز زندگیمون ، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره

شاهزاده قلبم

سونوگرافی دوقلوها در هفته 20

1390/7/28 9:00
نویسنده : سمیه
1,074 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوقلوهای عزیزم

امیدوارم که تو اون دنیایی که هستین بهتون خوش بگذره عزیزانم این روزها درد من بیشتر شده چون شماها دارین بزرگ و بزرگتر میشین راستی من دو شب پیش همراه مامان جون رفتم دکتر ، خانم دکتر تا منو دید گفت که شما تو هفته 20 هستی و باید سونوگرافی سلامت جنین رو انجام بدی منو فرستاد پیش دکتر سونوگرافی ، وقتی وارد اتاق شدم دکتر تا نسخه منو دید و فهمید که دوقلو هستین خیلی خوشحال شد و سریع سونوگرافی رو انجام داد خدا رو شکر همه اندازها دست ، پا و بدن دقیق بود و شماها سالم بودین بعد سریع سونوگرافی سه بعدی رو انجام داد وای خدای من چه صحنه جالبی بود شماها رو دیدم چقدر ناز بودین هی تکون می خوردین ناگهان دکتر با خوشحالی گفت وای خانم دو تا بچه هاتون رو می بینین آخه سراتون نزدیک هم بودن عزیزم زهرا که دستش روی گوشش بود و امیر علی هم دستش رو نیمی از صورتش بود قربون اون قد و بالاتون برم مامانی کلی ذوق کردیم شماها اینقدر شیرین هستین که هر کی که شماها رو می بینه ذوق می کنه تا اینکه دکتره گفت که پسره چقدر غیرت داره که نمی زاره خواهرش رو ببینیم قربون غیرتت برم این دکتره آزمایش سه بعدی رو از روی خواسته خودش انجام داد و عکس امیر علی رو بهم داد به عنوان کادو خیلی دوستون داریم هم من و هم بابایی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان دخترها
29 آبان 90 13:03
سلام گلم - امیدوارم که دوقلوهات درسلامت کامل به دنیا بیان ومامان خوشکلشون وببینند. وقت فهمیدی خوشحال شدم امیدوارم سالم باشید .
اسما وصبا
26 فروردین 91 12:16
سلام خیلی وقت است که خبرازنی نی ها نیست امیدوارم حال هردوشون خوب باشه وزود بزرگ بشن بیان پیش جوجه های من دوستشون دارم می بوسمشون