زهرا و امیر علیزهرا و امیر علی، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره
از آغاز زندگیمون از آغاز زندگیمون ، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره

شاهزاده قلبم

مريضي زهرا دختر گلم

1391/6/28 13:53
نویسنده : سمیه
442 بازدید
اشتراک گذاری

الهي قربونت برم دختر گلم

ديشب تا صبح ناله كردي و درست نخوابيدي آخه هنوز تو مريضي . خوب نشدي پيش دكترم كه رفتي براي هر دوتون دارو نوشت ber154.gifو من تمام داروها را طبق ساعت به شما ها دادم اما امير علي خوب شد ولي عزيزم تو همش سرفه مي كردي آخ اي كاش تو هم خوب مي شدي ديگه ناله نمي كردي نمي دونم چكار كنم هنوز اين ويروس لعنتي تو بدن مهربون تو مي گرده pil.gifاي كاش زودتر اين ويروس از بين بره و تو دوباره شاد و سرحال باشي و با داداشت خونه رو بهم بريزين الهي من قربون جفتتون برم امير علي عزيزم تو الان خوب هستي خيلي شيطون شدي بعضي شب ها هم تا دير وقت بيداري و نمي زاري كه خواهري هم بخوابه آخه وروجك اگه تو خوابت نمي ياد چرا سرو صدا مي كني كه آبجيت بيدار بشه؟ ها شيطون  اميدوارم كه حال هر دوتون خوب خوب خوب باشه و زهرا جونم زودتر سلامتي شو به دست بياره الان زنگ زدم مهد كودك هر دوتون خوب بودين ازشون در مورد صبحانه و ناهار پرسيدم كه خوردين ؟ اونها هم گفتن بله هر دو شون حريره و دمي گوجه رو خوردين خيلي خوشحال شدم خوشحالي من به شاد بودن و خوب غذا خوردن و سلامتي شما بستگي داره پس سعي كنين كه منو هميشه خوشحال كنين دوستون دارم اندازه ..........................

ني ني شكلك
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)