زهرا و امیر علیزهرا و امیر علی، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه سن داره
از آغاز زندگیمون از آغاز زندگیمون ، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره

شاهزاده قلبم

دیدن فیلم دزد عروسکها

1394/7/5 9:45
نویسنده : سمیه
120 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به گلهای نازنینم

دیروز یک اتفاق جالبی افتاد

بابایی یک فیلم قدیمی رو که وقتی من کوچیک بودم و خیلی دوستش داشتم رو برامون گرفته بود اسمش دزد عروسکها بود این اسم برای بچه های دیروز خیلی آشنا هست و همه اونایی که هم سن ما بودن این فیلمو حتما" دیدن خلاصه من از بابایی کلی تشکر کردم و منو بابایی و شماوروجکا با ذوق نشستیم و داشتیم این فیلمو نگاه می کردیم زهرا خیلی جذب این فیلم شده بود جریان از این قرار بود که خواهر و برادری بودن که به خاطر به دست اوردن عروسکهاشون ، وارد خونه عجوزه می شن و خورخور بعد از دیدن بچه ها اونها رو وارد اتاقی می کنه که عنکبوت بزرگی اونجا بود وقتی به این قسمت از فیلم می رسه و خور خور بچه ها رو به زور وارد اون اتاقه می کنه زهرا با دیدنش کلی گریه می کنه و میاد تو بغلم می شینه و میگه مامانی ، بچه ها رفتن داخل ، نجاتشون بده ، من باورم نمی شد هر چی بهش می گفتم مامان این فیلمه ، گریه نکن ، بدتر میشد و بیشتر گریه می کرد خلاصه به اونجایی رسید که آقا پلیسه اونها رو نجات می ده وقتی زهرا این صحنه رو دید کلی دست زد و گفت دیدی آقا پلیسه نجاتشون داد بعد که فیلمه تموم شد باز زهرا گریه کرد که چرا تموم شد خلاصه ما با کلی خاطره ایی که از این فیلم داشتیم  ، خاطره زهرا هم بهش اضافه شد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
11 مهر 94 8:46
الهی منم عاشق این فیلم بودم . ولی بزرگتر از زهرا جون بودیم و این فیلم را می دیدیم اما بازم ناراحت می شدیم بچه ها که فیلم را باور می کنن . الهی فدای دل مهربونش.