زهرا و امیر علیزهرا و امیر علی، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره
از آغاز زندگیمون از آغاز زندگیمون ، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره

شاهزاده قلبم

بدون عنوان

1394/7/5 10:09
نویسنده : سمیه
109 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به عزیزانم

وای خدا چقد شما شیرین زبون شدید بعضی وقتها می خوام بخورمتون ، دیروز داشتم غذا درست می کردم امیرعلی اومد پیشم واستاد بهش گفتم مامان برو کنار ، روغن میریزه رو صورتت ، بعد امیر علی ناراحت شد گفت خدایا من از دست مامان چکار کنم که اینقد منو اذیت می کنه ، باورم نمی شد که این جمله رو امیرعلی گفته هر چی اصرارش کردم نگفت ولی کلی بوسش کردم گفتم عزیزم ، من شما رو اذیت می کنم یا شما منو ؟

یا بهشون می گم بچه ها زودتر بخوابید چون فردا باید برید مهدکودک

امیر علی بهم می گه : مامانی ، شما برید مهدکودک ، ما می ریم اداره

الهی من فدای شماها بشم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
11 مهر 94 8:44
ماشاءالله پسرم چه شیرین زبون .