زهرا و امیر علیزهرا و امیر علی، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره
از آغاز زندگیمون از آغاز زندگیمون ، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره

شاهزاده قلبم

عاشق پدرتون هستم

1394/8/12 12:39
نویسنده : سمیه
188 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام به گلهای قشنگم

امروز می خوام از بابای مهربونتون بگم که چقد به فکر شماهاست دیشب من به خاطر کارهای خونه خیلی خسته بودم و شماها هم با بابایی مشغول بازی بودین بس که سر و صدا می کردین و دونبال هم می کردید من سرسام گرفته بودم به بابا گفتم تو رو خدا یکم یواشتر ، اصلا بشینید بازی کنید می دونید بابایی در جواب من چی گفت :

عزیزم ، الان بچه ها از این بازی خوششون میاد نه اون بازی که تو می خواهی پس تحمل کن

بعد دوباره مشغول بازی با شماها شد

عزیزان دلم ، بخدا حلالتون نمی کنم اگر روزی بخواهید به باباتون کوچکتر از گل بگید و یا بی احترامی بکنید چون واقعا" منو بابایی از هر لحاظی که فکر بکنید درحقتون کوتاهی نکردیم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)