زهرا و امیر علیزهرا و امیر علی، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره
از آغاز زندگیمون از آغاز زندگیمون ، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره

شاهزاده قلبم

نوشتن حرف دلم به زهرای عزیزم

1394/8/27 11:40
نویسنده : سمیه
210 بازدید
اشتراک گذاری

زهرای عزیزم سلام

این نامه را در حس و حالی می نویسم که غمی غریب و ناشناخته دلم را فراگرفته است . غم و اندوهم  برای توست دخترم . برای تو که همجنس خودمی و بنابراین بیشتر نگرانتم . نگران همه احساس های رشد یافته و نیافته ات .

زهرای عزیزم .تو بعنوان یک دختر در این جامعه با مشکلات و سختی های زیادی روبرو هستی و من این را با گوشت و پوست و خونم درک میکنم چون دختر بوده ام . من  وقتی به مرحله نوجوانی رسیده بودم بعلت دختر بودنم تمام حرکات و رفتارم زیر ذره بین خانواده و اطرافیان  بود . اگر بلند میخندیدم سرزنشم میکردند که دختر زشت است بلند و جلوی بقیه بخندد . همیشه باید مراقب رفتارم میبودم . تورا نمیدانم چرا که نسل تو با نسل من فرق دارد اما احساس هایت  قطعا فرقی نخواهد داشت . احساس های درک نشده ات . چون جنس مونثی .

زهرا جان ! نمیدانی  که چه شب هایی بیدار کنار تختت مینشستم و به تو خیره نگاه میکردم  و لذت میبردم که خداوند دختری را بمن هدیه کرده است اما از همان اوایل هم نگران بودم که آیا از پس تربیت تو در این جامعه هزار رنگ بر خواهم آمد ؟ در جامعه ایی که هنوز هم تفاوت عجیبی بین دختران و پسران وجود دارد . هنوز هم ارزش واقعی زن را کسی نمیفهمد حتی آن ها که ادعا میکنند .و  در این جامعه دختر بودن  چقدر سخت است !  

زهرا جان . این را بدان که گاهی اگر با بعضی خواسته هایت مخالفت کرده ام از روی علاقه ام به تو بوده است و نه چیز دیگر این لحظه ها خیلی برایم سخت بوده است اینکه با همه احساس های مادرانه ام و با همه عشق و علاقه ایی که بتو داشته ام بخواهم در برابر بعضی خواسته هایت نه بگویم . این را وقتی بزرگ شوی و شاید وقتی مادر شوی تازه درک کنی و بفهمی . و میدانم آن لحظه اگر دلگیری از من داشته ایی را رفع خواهی کرد .

دخترم .هروقت غم بزرگی دلت را فرا گرفت بدان مادر محرم ترین کسی است که میتواند از اندوه دلت بکاهد حتی بهتر از هر دوستی .پس  آرزو میکنم که من و تو بتوانیم  دوستان خوبی برای هم باشیم .همانطور که ارزو میکنم تو بتوانی دختر خوبی برای من باشی و من مادر خوبتری برای تو .

زهرا جان بدان که همیشه تورا به اندازه یک دنیا دوست داشته و دارم . برایت بهترینها را میخواهم

پسندها (3)

نظرات (1)

مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
1 آذر 94 10:26
خوش به حال زهرا جون. ای کاش مامان منم از این حرفا بهم می زد اما مامانم همیشه افتخار می کرد که دخترم مستقل هست و به من وابسته نیست . مطمئنم زهرا خوشبخت ترین و بهترین دختر دنیا می شه چون مامانش مثل کوه پشتش هست و باباش به خاطرش دنیا رو کن فیکن می کنه. همیشه شاد و سلامت باشین. کی بشه بچه های من سه چهارساله بشن و این روزها خاطره.