زهرا و امیر علیزهرا و امیر علی، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره
از آغاز زندگیمون از آغاز زندگیمون ، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

شاهزاده قلبم

غيرت امير علي نسبت به مامانش

1391/11/18 9:37
نویسنده : سمیه
164 بازدید
اشتراک گذاری

امير علي جان الهي من فداي اون تعصب قشنگت برم باورم نمي شه وقتي اون صحنه قشنگ جلو چشمم ظاهر مي شه همچين به خودم مي بالم كه گل پسري مثل تو دارم .

عزيزم ديشب خونه عمو حسام بوديم كه با زن عمو حسام ، هستي داشتيم بازي مي كرديم كه ناگهان منو زن عمو با هم شوخي كرديم و زن عمو رو پام مي زد و هلم مي داد كه ناگهان تو با گريه به طرف من اومدي اولش باورم نشد كه تو به خاطر اينكه زن عموت با من اينكار رو كرد تو گريه كردي اما زن عمو دوباره منو هل داد و تو مرد ماماني بلند شدي و با عصبانيت به زن عموت حرف مي زدي و دو دست كپل قشنگت رو بالاو پائين مي اوردي همه ما متعجب داشتيم تو رو نگاه مي كرديم ابروهاي قشنگتو تو هم كشيده بودي و با صداي بلند با زبون خودت حرف مي زدي الهي قربون اون تعصبت برم تازه ديشب متوجه شدم كه بعد از بابات يك پشتكار محكمي در زندگي پيدا كردم و اون تويي ، بعدش زن عمو هر كارت كرد بغلش نرفتي اون وقت زن عمو منو نازي كردي تا تو متوجه شدي كه با ماماني دوسته اون وقت وقتي گفت بيا رفتي پيشش ، امير علي جان اين صحنه رو هيچ وقت فراموش نمي كنم قربونت برم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)