زهرا و امیر علیزهرا و امیر علی، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره
از آغاز زندگیمون از آغاز زندگیمون ، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره

شاهزاده قلبم

بدون عنوان

1392/11/27 10:35
نویسنده : سمیه
134 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به شيطوناي ماماني

امان ،امان از دست شماها ، ديشب من داشتم ظرف مي شستم و شماها مثل هميشه بازي مي كردين بعد از شستن ظرفها ، متوجه شدم كه شماها نيستين ، سريع اومدم تو سالن ، واي چشمتون روز بد نبينه وقتي وارد سالن شدم تمام صورت ، دستها ، پاها ، لباسها و حتي موهاتون پر از كرم دست و صورت شده بود كرم رو از رو اپن برداشته بودين با يك قاشق تمام كرمها رو به خودتون زده بودين و بعدشم به قالي و موكت حتي زير مبل ، بعد تا منو ديد شروع به لوس بازي كردين كه مبادا چيزي بهتون نگم منم با اينكه خيلي عصباني شده بودم ولي خودمو كنترل كردم و به لوس بازي شماها خنديدم و شماهم مي خنديدين سريع دوربين رو اوردمو فيلم ازتون گرفتم

ولي شما با همين شيطونياتون جذاب تر هستين منو بابايي تمام خرابكارياتون رو بايد تحمل كنيم و انشاءا... دو سال بعد بايد تمام وسايلهاي زندگي رو عوض كنيم  چون تمام خونه رو آباد كردين

totalgifs.com meninos gif gif bb3.giftotalgifs.com moreheads gif gif 87.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سودابه
6 اسفند 92 11:01
سلام عزيزم خوبي مرسي از دعاييتون جواب سوالتون ميدم شوهرم ديگه باهام عادت شده حرف زدنم ديگه مشكل نداره ديگه متوجه شده من لب خوني ميكنم روز اول آشناييمون قرار گذاشتيم يه خورده حرفم زدنم متوجه نشده بود روز دوم سر قرار حرف زدنم ديگه متوجه شد من مثل شما ميتونم حرف ميزنم اما صدام گيره نميتونم مثل شما خوب صحبت بكنم مثلا حروف ر من ميگم ل مثلا ق من ميگم گ هركاري ميكنم ياد بگيرم نميتونم چون نميشنوم چه جوريه بخونم سخته بازم سوال داشتي درخدمت شما هستم