زهرا و امیر علیزهرا و امیر علی، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره
از آغاز زندگیمون از آغاز زندگیمون ، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

شاهزاده قلبم

بدون عنوان

1393/4/22 10:34
نویسنده : سمیه
139 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيزاي مامان

خوبين ، دلم براتون تنگ شده البته چهار ساعته كه نديدمتون ولي دلم قد يك دنيا براتون تنگ شده گلاي مامان ، خيلي خيلي شيرين زبون شديد ، شعر مي خونيد ، راستي صداي شعر خوندنتون رو هم ضبط كردم

اونروز كه از خونه عزيز جون با تاكسي تلفني ميومديم خونه ، تو راه آقاهه يك آن از روي دس انداز ترمز محكمي گرفت بعد از اينكه از روي دس انداز رد شد زهرا بلند گفت يواش ، يواش آقاي راننده خنديدو گفت مگه من دلم مي خواد اينجوري بشه ، بعد زهرا با عصبانيت گفت نكن ، نكن

من كه خيلي خندم گرفته بود توي بغلم گرفتمو گفتم ماماني خودتو ناراحت نكن خوب يكدفعه شد آقاي راننده هم كلي خنديد و گفت ماشا ء ا... چقدر شيرين زبون هست

منم كلي ذوقتون كردم الهي هميشه زنده باشين

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)