زهرا و امیر علیزهرا و امیر علی، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره
از آغاز زندگیمون از آغاز زندگیمون ، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره

شاهزاده قلبم

بدون عنوان

1393/10/17 11:41
نویسنده : سمیه
113 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به عزیزان دلم

نمی دونم با چه جمله ای شروع کنم حتی با گفتنش بغضم می گیره و اشک در چشمانم جمع می شه ، آره شما مریض شدید ، چند روز پیش خودم مریض شدم با وجود تب و لرز شدید و یک روز استراحت به اصطلاح در منزل و با وجود شما در خونه ، استراحت که نکردم هیچ ، کلی کار رو انجام دادم با وجود اینکه هنوزم مریضم ولی نمی دونم خدا چه توانایی بهم داده که می تونم شماها رو جمع جور کنم

عزیزان دلم ، اگر خداوند این توانایی رو در وجودم قرار نمی داد نمی دونستم چه جوری از شماها مراقبت می کردم

خیلی ها می گن توانایی من چند برابره ،

خیلی ها می گن اگه ما جای تو بودیم از پا در می اومدیم

خیلی ها می گن اگه ما جای تو بودیم روزی چند بار بچه ها رو می زدیم حتی با وجود اینکه مشغله کاری ، خونه و بچه داری چه جوریه که دست روشون بلند نمی کنی؟

خیلی ها می گن با وجود اینکه ما یک دونه بچه داریم ولی این همه اهمیت به غذاشون نمی دیم ولی تو غذای تازه براشون می پزی و اهمیت به غذاشون می دی ؟

خیلی ها می گن چقد حوصله داری که با این همه کار ، وقت برای بازی با بچه ها می زاری ؟

و با وجود اینکه دعواتون می کنم خیلی عذاب وجدان می گیرم

ولی تمام این انرژی رو از خدای خودم دارم خدایی که دو گل رو بهم داد  ، خدایی که منو با ارزش دونست و دو گل رو یکجا برام فرستاد

من همه اینها رو مدیون خدا هستم

از خدا می خوام سالم باشید و تا می تونید شیطونی کنید

منو بابا عاشق شیطونی شماها هستیم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله عاطفه
20 دی 93 14:11
سلام..بعلهههههه دیگهههههه همه خاله ها مهربونن خواهش میکنم