زهرا و امیر علیزهرا و امیر علی، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره
از آغاز زندگیمون از آغاز زندگیمون ، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره

شاهزاده قلبم

بدون عنوان

1393/10/21 9:54
نویسنده : سمیه
132 بازدید
اشتراک گذاری

به قداست چشماتون ایمان داشتم  ودارم ورنگ چشماتون زیباترین رنگین کمان خداوندی است در نظرم ..ونمی دانم گیتی چه زمانی مانند شما خلق خواهد کرد ولی نیک می دانم  لحظه ای که وجودتان در وجودم طنین انداخت تپشهای قلبم اوج گرفت ..ومن خدایی را شاکرم که مرا لایق مادری دانست ودر غروب آفتاب  راس ساعت پنج پانزده دقیقه و پنج شانزده دقیقه دو فرشته ای بهشتی راهم اغوش من کرد تا عطر بهشت ویاس واقاقیا به همراه اورند ..وچه ساده شدند دنیای من.. وچه زیبا بافته شده وگره خورد ارزوهای من با ارزوهاتون وباوردارم با وجود شما می شود همپایی رنگین کمان قدم زد در باران وباورداشت افتاب را هم زمان سه سال گذشت از روزی که من سوار بر بال فرشته ها لقب مادر گرفتم ووجودم اکنده شد از دو فرشته ای زیبا .. ودر باران زمستانی بهاری شد وشکوفه باران شد زندگی ما ودنیای ما مملو شد از بودنهایتان ..وباور م شد که صفر پایان نیست بلکه می تواند شروع داستان یک زندگی باشد شروع عشق ورزی مادر وفرزند ..اغاز انقلاب احساس وشروع حس زیبایی پدرانه و شروع دوباره یک زندگی ..تولد شما برای من وبابا بالاترین هدیه ای بود که می توانستیم ازپروردگارمان دریافت کنیم  امدن شما به خانه هدیه ای است بس ارزشمندتر نتیجه صبر وایمانمان بودبه خالقمان .. دوستتون دارم وارزو می کنم ارزوهاتون در دسترستون باشه نه دوردست وعشقتون در قلبتون نه در سرتون ولبخند خداوند در تمام دقایق زندگیتون جاری باشه زیرا شما زیباترین لبخند پرور دگارید برای ما ...دوستت دارم ..تکرار تمام دقایق زندگی ماست  شاد باشید وشاد زندگی کنید قشنگ ترین بهانه هایی زندگی

تولدتون مبارک زیباترین هدیه های خداوندی َ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)