زهرا و امیر علیزهرا و امیر علی، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره
از آغاز زندگیمون از آغاز زندگیمون ، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره

شاهزاده قلبم

بدون عنوان

1392/7/9 10:33
نویسنده : سمیه
133 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلهاي قشنگم

خيلي دلم براتون تنگ شده دوست دارم الان پيشتون باشم حسابي ببوسمتون الهي من قربونتون برم . عزيزاي ماماني ، اين روزها بخاطر اينكه بابايي از عصر به بعد نيست و كار مي كنه منو شماها بيشتر با هم هستيم . ديشب خيلي اذيت كردين شلوغ مي كردين ، زهرا افتاده بود رو گريه و مي خواست كه من پيشش باشم ولي من بخاطر كار در آشپزخانه نمي تونستم ، البته شماها حق داشتين از صبح تا ساعت 4 مهدكودك هستين و اون چند ساعت باقيمانده دوست دارين كه با هم بازي كنيم بخنديم ، من شرمنده شماها هستم اميدوارم كه ماماني رو ببخشيد مجبوريم كه كار كنيم خلاصه بعد از جيغ ، داد ، گريه سرتون داد كشيدم خيلي گريه كردين اعصابم خورد شده بود بعد از چند دقيقه سريع بغلتون كردمو مي بوسيدمتون الان اشك تو چشمام حلقه زده تو رو خدا ماماني رو ببخشيد ولي بعدش كلي با هم بازي كرديم و مي خنديديم الهي قربون خنده هاي قشنگتون برم از خدا بخواهيد بهم صبر و قوت زيادي بده چون احتياج دارم امير علي پسر قشنگم اين روزها خيلي سر به سر خواهر گلت مي زاري مي خواهي با اون كشتي بگيري ولي زهرا بعضي وقتها دوست نداره و مي گه داداش .... الهي قربون داداش گفتن قشنگت برم كه خيلي قشنگ تلفظ مي كني و بعد همديگر رو مي بوسين اندازه تمامي دنيا دوستون دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)